Naszą ofertę stanowi pięć rozmiarów kontenerów na gruz oraz kontenerów na śmieci w Warszawie, dopasowaną idealnie do zlecenia, jakie dla nas masz. W zależności od miejsca czy wielkości zamówienia, dobierana jest odpowiednio wielkość kontenera oraz czas, po jakim ma zostać zabrana z powrotem i zutylizowana. Oferowane przez nas kontenery są uniwersalne i nadają się do załadownia dowolnego rodzaju ładunku, począwszy od gruzu, przez ziemię, złom, śmieci czy sporych gabarytów przedmioty, które nie są możliwe do wyrzucenia czy przewiezienia w inny sposób. Wśród dostępnych opcji możesz znaleźć takie kontenery na gruz, ziemię czy śmieci, jak kontenery typu KP, przystosowane do załadunku na auto hakowe. Idealnie nadaje się zarówno do samego transportowania, jak i składowania różnego rodzaju odpadów, w tym odpadów budowlanych, złomu, gruzu, pozostałości po remoncie, materiałów izolacyjnych (styropian, wełna mineralna, wata szklana), papa, odpadów przemysłowych i innych. Oferujemy zawsze usługi najwyższej jakości – czyli przede wszystkim kontenery dostarczamy na czas – wtedy kiedy się umówiliśmy.
Kontenery na gruz w całości wykonane są z pięciomilimetrowej blachy na dnie oraz z trzymilimetrowej blachy zastosowanej na ścianach. Dno jest dodatkowo chronione przez warstwę poliuretanu. Malowane są w estetycznych, jasnych kolorach, dzięki czemu stanowią estetyczny, ale i konieczny dodatek do miejskiego krajobrazu.
Rozmiary kontenerów na gruz i śmieci w Warszawie
Jeśli potrzebujesz większej ilości kontenerów, możliwe jest ich przetransportowanie na miejsce docelowe jednorazowo, ponieważ bez trudu można układać jeden na drugim, a dodatkowo wspomagamy się przyczepami. Materiał znajdujący się na nich można również z powodzeniem przykryć, zapobiegając rozsypywaniu się i zanieczyszczaniu okolicy dzięki haczykom znajdującym się na bokach, służących do przytwierdzania plandeki lub siatki.
Jakie kontenery możemy Tobie zaproponować?
- KP2 kontener typu mulda, o pojemności około 2-2,5 metrów sześciennych
- KP5 – czyli ok 4,5 m3 – o wymiarach 3,4 x 1,68 x 0,7 m
- KP7 – czyli ok 6,5 m3 – o wymiarach 3,4 x 1,68 x 1,1 m
- KP15 – czyli ok 6,5 m3 – o wymiarach 3,75 x 2,34 x 1,8 m
- KP36 – czyli ok 6,5 m3 – o wymiarach 6,5 x 2,4 x 2,3 m
*Podane wymiary to wymiary wewnętrzne.
Jaki kontener na gruz i śmieci zamówić w Warszawie?
Nie każdy kontener nadaje się na każdy typ odpadu. Te najpopularniejsze rozmiary czyli, KP2, KP5 i KP7 mogą być zarówno przeznaczone na odpady ciężkie (takie jak ziemia, gruz, kamienie itp), jak również na odpady lekkie (śmieci z budowy, gabaryty, meble, wełna mineralna, papa, styropian, płyty kg itp). Natomiast do dużych kontenerów – KP15 i KP36 – absolutnie nie wrzucamy odpadów ciężkich. Są to kontenery typowo na śmieci bez gruzu i ziemie na odpady lekkie. Dopuszczalna ładowność kontenerów wynoszą: KP2 – 1,5 tony, KP5, KP7, KP15 – do 4 ton – tutaj idealnie widać, że pomimo różnych rozmiarów wszystkie te kontenery mają taką samą dopuszczalną ładowność. Czyli w duży kontener wejdzie więcej śmieci, ale nie znaczy, że może on być cięższy niż pozostałe. Jest to podyktowane tym, że te trzy rozmiary kontenerów są dostarczane na jednym typie samochodów – samochód ciężarowy dwuosiowy, który ma ustaloną dopuszczalną masę całkowitą zwykle w okolicach 15-16 ton. Najczęściej wybierane przez klientów kontenery to KP5 i KP7 – ze względu na w miarę kompaktową wielkość oraz pojemność, spokojnie wystarczającą nawet przy generalnych remontach dużych mieszkań, ale również sprawdzających się znakomicie jako miejsce składowania odpadów na placach budowy oraz w miejscach rozbiórek budynków.
Wszystkie nasze kontenery spełniają normy bezpieczeństwa i są powszechnie wykorzystywane do usuwania śmieci, ziemi oraz gruzu.
Warunki zamawiania kontenerów na gruz i śmieci w Warszawie i okolicach
Kilka podstawowych informacji. Część zamawiających zamawia kontener pierwszy raz i nigdy nie miało styczności z taką usługą – dlatego postanowiliśmy opisać najważniejsze elementy związane z taką usługą.
- Zamawiający zapewnia miejsce zarówno na dostawę kontenera jak również potrzebne miejsce przy odbiorze kontenera. Proszę mieć na uwadze, że kontenery zwykle dostarczane są pojazdami ciężarowymi i są zestawiane za samochód (nie ma możliwości zestawienia na bok, czy przerzucenia za płot) – zarówno przy dostawie jak i przy zabraniu potrzebujemy odpowiedniej ilości miejsca i jego zapewnienie ciąży na zamawiającym. W przypadku braku możliwości dostawy lub odbioru z winy zamawiającego jest dodatkowa opłata w kwocie 100 zł (w Warszawie, poza Warszawą kwoty są wyższe).
- Standardowy czas wynajmu w cenie wynosi do tygodnia (czyli do 7 dni kalendarzowych) – można go skrócić lub wydłużyć (dłuższy termin wiąże się z dodatkową opłatą). Kontenery KP15 standardowo udostępniamy na okres do 4 dni kalendarzowych, natomiast w przypadku KP36 – tutaj jest to ustalane indywidualnie, ale raczej terminy typu 7 dni są niemożliwe.
- Ustawianie kontenerów na chodnikach, ulicy czy nawet na trawniku – jeśli właścicielem jest miasto lub gmina – z reguły wymaga uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa ruchu. Takie pozwolenie można najczęściej uzyskać w Zarządzie Dróg Miejskich w Warszawie.
- Płatność – tutaj mamy dwie opcje – albo gotówka przy dostawie kontenera, albo przedpłata przed dostawą.
- Komunikacja – kierowcy przed dostawą kontenera zawsze starają się skontaktować z zamawiającym, jest to szczególnie ważne szczególnie przy tzw pierwszych kursach (kierowcy wyjeżdżają ok 6:30). Osoby, które podały nieprawidłowy nr telefonu, mają wyłączony telefon, lub nie odbierają – czyli osoby z którymi nie możemy się skontaktować nie dostaną kontenera. Jeśli kierowca nie może się skontaktować – po kilku telefonach dostaje inny kurs.
- Godziny dostaw i odbiorów – w dni powszednie kursy realizujemy w godzinach 7-17, a w soboty w godzinach 7-14. Dostawy umawiamy w widełkach godzinowych. Pierwsze kursy są umawiane w godzinach 7-8, natomiast kolejne w widełkach dwugodzinowych np: 8-10, 10-12. Dlatego również ważna jest tutaj komunikacja – nie trzeba być przez cały czas na miejscu – proszę pamiętać, że kierowca będzie się kontaktował przed wyjazdem.